pondělí 25. února 2008

Oslava narozenin


Nejen Karolínka nám stárne. Stárneme tak trochu všichni. A někteří z nás se pomalu ale jistě dostávají do toho nejkrásnějšího věku... Například Silvinka...

Zítra jí bude přibližně třicet let. :-)

Já vím že u žen není zrovna slušné říkat věk, ale když je takový krásný. Kulatiny. Jojo.. pamatuji si tu dobu, kdy jsem ještě taky býval mladý a bylo mi tolik jako bude jí. Už je to dávno. Tak dávno, že se mi o tom radši ani nechce mluvit.

A tak se Kája účastnila první oslavy narozenin, ačkoliv nebyla její. Ale chovala se jako opravdová dáma. Tedy když pominu, že první půl hoďku řvala jak tur. Vlastně né, první byla hodná. Až druhou třicetiminutovku proječela. Ale byla to zjevně naše chyba, neboť jsme podcenili logistiku zásobování. Jinými slovy měla hlad. Pak se napucla a rozhodla se, že jí oslava již nijak moc nezajímá a odebrala se na lóže, kde zůstala další tři hodiny v říši snů.

Oslava jako taková se taky povedla. Myslím, že se všichni aspoň trochu bavili. Že nikdo nebyl zpruzený či hladový. Hladový tedy určitě ne. Já osobně se sotva odvalil. Břicho jsem měl nafouklý jak týden ležící mrtvola v řece. Jídla bylo opravdu hodně. Domácí připravili několik druhů chlebíčků a různé mlsání ve formě oříšků a slaných tyček, moje mamča přinesla špenátovou roládu a ořechové "něconevímjaksetojmenujealejetomocdobrý", od Marušky jsme měli ještě kremrole, já jsem přinesl dort...

A těch dárků co Silvie dostala. Sice asi o všem předem věděla, ale snad nebyla zklamaná. A navíc na oslavě měla lampióny, o které tak stáala a o kterých jsem věděl, že když nebudou, tak bude celá oslava pro ní zkažená.

Asi by bylo spíš na ni, aby řekla, co si o oslavě myslela, ale troufám si říci, že to dopadlo dobře.. Vždyť ani Karolínka si nestěžuje..

Více fotek z oslavy najdete ZDE.


Žádné komentáře: