pátek 4. září 2009

Souhrn léta...

Ano, já vím, já vím! Tak málo sem píšeme a přitom se toho tolik děje, je to jako přímá úměra ve škole, čím víc zážitků, tím méně času to prožít v duši - nebo je to nepřímá?
S Karolínkou jsme měly krásné léto, různě jsme se poflakovaly většinou v Sadské, pak také v Pasekách, naše dítě bylo šťastné - jako zahradnice poctivě zalévala, jako plavec se čachtala ve vodě, jako mistryně báboviček sázela jednu vedle druhé, honila kočičky, které teď vítězí nad pejsky, jezdila na motorce, házela šišky do řeky. Vážně si to moc užívala.

Pak jsme odjeli na týden do Lovětína k Jindřichovu Hradci a tam nám ke všemu výše jmenovanému přibyli pštrosi a ovce, z čehož měla Kájinka nadprůměrný zážitek, zvláště poté, co ťukali po ránu na okno a loudili rohlík..

No a také se stalo to, že i k nám dorazilo období vzdoru! Stejně, jako zhruba od ledna na všechno říkala hm a souhlasila, tak teď je na vše důrazné NE! Ne! Neeee! Vyjma jídla. Občas mě i bije. Taky mi porůznu utíká, např. v obchodě, ale jinak si mě hlídá až až... moc.

No a perlička z našeho života na závěr - dnes jsme takřka běžely na výplach žaludku. Přesazovala jsem kytku, vodu, ve které kořenila, vylila do květináče... uklízím hlínu, zametu, odnáším plnou lopatku, otočím se a drahé dítě dopíjí vodu z té sklenice!!! Pochopitelně mě došlo, že ta kytka je vlastně určitě jedovatá... tak jsem volala doktorovi, ale protože to byla jen kapička, tak nás naštěstí nikam neposlal. Jen hodně pila (ha! jako po otravě). Pak už jen spadla ze židle. Slibuju, že budu zpět dřív, než minule!

Žádné komentáře: